Garantija
1. Visām www.infekcijukontrole.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, par konkrēto preci lūdzam jautāt info@remedine.lv
3. Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam par preces neatbilstību divu gadu laikā no preces iegādes dienas. Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces trūkumu. Par preces iegādes dienu uzskatāma diena, kad pārdevējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci. (Patērētājs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību.)
4. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš. Atsevisķām ierīcēm (inkubatori, autoklāvi, US vannas u.c) ir nepieciešama servisa apkope, ko nodrošina SIA Remedine. Par konkrēto preci, tās apkopes izmaksām, lūdzam jautāt info@remedine.lv
5. Garantijas laikā bojātā prece tiek remontēta vai mainīta pret jaunu vai līdzvērtīgu preci.
6. Garantijas remonts vai preces maiņa nepagarina garantijas termiņu.
7. Ja ražotājs vai pārdevējs precei ir devis garantiju, pēc 3.punktā minētā termiņa beigām, patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu visā atlikušajā garantijas termiņa laikā, saskaņā ar garantijas dokumentā norādītajiem nosacījumiem. Patērētāja pieteikto prasījumu izskata atbilstoši garantijas dokumentā norādītajiem nosacījumiem.
8. Piesakot ražotājam vai Pārdevējam prasījumu par preces trūkumiem, Patērētājs Prasījuma pieteikumam pievieno darījumu apliecinoša dokumenta kopiju. Patērētāja prasījums tiks izskatīts 7 darba dienu laikā no prasījuma saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz prasījumā norādīto saziņas adresi. Ja prasījums tiks atzīts par nepamatotu un Pircējs tam nepiekrīt, viņam ir tiesības īstenot citas normatīvajos aktos noteiktās tiesības.
Garantijas saistības tiek anulētas šādos gadījumos:
✓ Ja Klients nevar uzrādīt maksājumu apliecinošu dokumentu.
✓ Ja ir pārkāpti preces lietošanas instrukcijas noteikumi.
✓ Ja uz preces saskatāmas nekvalificēta remonta pēdas vai mehāniski bojājumi.
✓ Ja veiktas izmaiņas preces konstrukcijā vai shēmā, kas atšķiras no ražotāja noteiktajām.
✓ Ja prece tikusi uzstādīta programmatūra, kas atšķiras no ražotāja noteiktās.
✓ Ja preces sērijas numurs ir mainīts, izdzēsts vai to nav iespējams noteikt.
✓ Ja precei ir bojājumi, kurus izraisījusi svešķermeņu, vielu, šķidrumu, kukaiņu u.c. lietu nokļūšana izstrādājuma iekšienē.
✓ Ja precei ir bojājumi, kurus izraisījusi stihija, ugunsgrēks, sadzīves faktori, ārēji faktori (strauja sprieguma maiņa elektriskajā tīklā, negaiss u.c.) vai nelaimes gadījumi.
✓ Ja precei ir bojājumi, ko izraisījusi barošanas, telekomunikāciju vai citu kabeļu tīklu neatbilstība standartiem vai līdzīgi ārēji faktori. ✓ Ja precei ir bojājumi, kurus izraisījusi nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves daļu, komplektējošo daļu, programmatūras, piederumu, aksesuāru vai informācijas nesēju lietošana.
Preces pieņemšana/nodošana servisā
Preces bojājumā gadījumā, rekomendējam Preci nogādāt uzreiz SIA Remedine, tādējādi ievērojami samazinot bojājuma izvērtēšanas un remonta laiku.
Pirms tehnikas nodošanas Servisā vai Pārdevējam, parūpējieties par tajā esošo datu saglabāšanu, izveidojot rezerves kopiju, jo diagnostikas vai remonta laikā dati var tikt neatgriezeniski zaudēti.
Iekārtās, kas tiek nodotas Pārdevējam vai Servisā, nedrīkst atrasties Pircēja vai citu personu personas dati, SIM kartes vai atmiņas kartes. Pārdevējs neatbild un nesedz izdevumus par informāciju, kas atrodas nodotajās iekārtās, atgūšanu un atjaunošanu, kā arī nenodrošina un negarantē fizisko personu datu aizsardzību;
Nododot Preci Pārdevējam vai Servisā, precei jābūt:
- Pilnā komplektācijā, kas ir neatņemama sastāvdaļa Preces neatbilstības izvērēšanai. Preces nepilnīga komplektācija var kalpot par iemeslu Preces pieņemšanas atteikumam;
- Iepakotai, kas ļauj preci droši transportēt uz Servisu, samazinot vizuāla un mehāniska bojājuma iespējas.
- Nododot Preci Pārdevējam, tiek aizpildīts un abpusēji parakstīts Preces pieņemšanas/nodošanas akts, kurā tiek norādīta infomācija par preci, tās komplektāciju un vizuālo stāvokli tās nodošanas brīdī, kā arī precīzi aprakstīts preces defekts un/vai tā izpausmes.
Kur preces var atgriezt?
Grebenščikova iela 1-101, Rīga, LV-1003, pirms tam sazinoties ar Pārdevēju +371 67161039
Aicinām Jūs pareizi iesaiņot preci, lai tas netiktu sabojāts sūtīšanas laikā. Ja prece tiek sabojāta sūtīšanas laikā, mēs nevarēsim sniegt garantijas pakalpojumus.